Alsjeblieft?

Mag ik het houden, alsjeblieft?
En koesteren en erin verdrinken
want daar hoor ik thuis.

Je kan er niet naar blijven verlangen. Kijk dan toch wat je geworden bent! Sta op en haast je! We hebben geen eeuwen tijd!

De straat onder haar schudt, vuisten slaan het asfalt. Het helpt een beetje. Laat me verdrinken, alsjeblieft!

Want ze is het niet meer, niet meer dezelfde, niets meer.
Zonder haar steunwieltjes kan ze niet fietsen.

Het scheurt en het warme vocht doorvloeit haar. Het schreeuwt, hart verscheurend. Voel je het dan niet?
Door merg en been.
Is dat het? Altijd meer gaten totdat je helemaal uitgelekt bent?

Geef het mij terug, even maar. Gewoon voor de smaak.
Alsjeblieft?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

heel mooi

Anoniem zei

And I love Hubert!

Goudlockje zei

:D Me too!
Thx Soet.