De verplegers zeggen dat ik veel wijsheid bezit.
Ik glimlachte en zei dat de verplegers zeker gelijk hadden.

Ik verzin hier echt honderd mopjes per dag, ik heb hier toch niets beters te doen.
Ik glimlachte en vroeg hem of hij zijn mopjes voor mij wou opschrijven, want ik hou zo van zijn mopjes.

Elke mens kan één gekke persoon in zijn leven aanvaarden en ik ben dan jouw gekke persoon.
Ik glimlachte en zei dat hij waarschijnlijk wel gelijk had.

Voor mij ben je niet echt gek. Je bent gewoon geniaal. En ik schreeuw van binnen dat het allemaal goed komt, want dat moet wel! En ik heb je nodig.

4 opmerkingen:

ReinieReinie zei

Kippenvel krijg ik hier van...

Andreas zei

Schrijf nog ns, schrijf nogns, schrijfnogns!

Anoniem zei

Hé, 't is hier ook al weer eventjes veel te stil. Hopelijk geven de examens wat inspiratie... ik kijk er al naar uit ! ;)

Goudlockje zei

Jullie zijn lief :)